МЕKА МОЋ ЈУНАЈТЕД ГРУПЕ: Kако IDJTV преко SBB и друштвених мрежа утиче на омладину у Србији

Foto: nsuzivo.rs

IDJVideos.tv је прва домаћа музичка платформа која представља јединствени спој телевизије, музике и интернета. На свом Youtube каналу има преко 1000 музичких видеа, 3,75 милиона пратиоца, као и 7.042.616.579 прегледа.

У питању је пројекат који је настао по узору на сличне пројекте који се налазе на западном тржишту савремене поп културе и као такав у први план ставља младе и урбане извођаче који за публику пре свега имају тинејџере и омладину.

Kако је ова компанија имала трендове раста, Јунајтед групи је савршено послужила како би се остварила два циља и из тог разлога је 2016. године IDJ Videos прерастао у телевизијски канал и постао део ове медијске групације.

Први циљ Јунајтед групе је свакако био профит, док је други циљ далеко перфиднији и штетнији за друштво.

Драган Шолак је свакако подучен од стране својих послодаваца са Запада да је увек боље када су људи обучени на исти начин, када слушају исту музику или када имају исте животне стилове. Имајући све то у виду улога поп културе и меке моћи је од изузетне важности за управљање светом, а у овом случају Србијом.

Шта је то мека моћ?

Британски реалиста Е.Х. Kар је можда и на најбољи начин описао суштину меке моћи као средства или ресурса чијом употребом треба да се овлада људским умом, односно мњењем. Управо су Сједињене Америчке Државе посредством меке моћи створиле неку врсту културног империјализма и културне хегемоније на глобалном нивоу.

Насиље, материјализам, дрога, секс и алкохол су постали саставни део већине музичких спотова који нам долазе са друге стране Атлантика. Ту матрицу понашања су усвојили овдашњи аутори, а продуценти из IDJ Videos су све то подигли на већи ниво. Омладини се сервира гламур, брз новац, одсуство породичних вредности, егоизам уз примесе насиља и недозвољених супстанци.

Драгану Шолаку одговара разградња и пропаст државе Србије, кабловском оператеру SBB је битан шер, IDJ Videos део профита, извођачима пет минута славе, инфлуенсерима рич на друштвеним мрежама, а да ли се неко пита о последицама које све ово набројано оставља на тинејџере у Србији?

Извор: nsuzivo.rs

Претходни чланакОдлука о додели субвенција за запошљавање 47 незапослених лица
Следећаи чланакOбележен Међународни дан физичке активности у центру Куле

ПОСТАВИТЕ КОМЕНТАР

Please enter your comment!
Please enter your name here