Испитивање задовољства корисника и корисница услуга комуналних предузећа у општини Кула

Фото: Општина Кула

КУЛА, 12.05.2023. – Поштовани суграђани и суграђанке,

У периоду од 15. до 30. маја 2023. године општина Кула, „Комуналац“ Кула, ЈКП „Водовод“ Црвенка, , „Радник“ Сивац и „Руском“ Руски Крстур ће спроводити испитивање Вашег задовољства услугом збрињавања отпада на Вашој територији.

Кроз ово испитивање желимо да чујемо Ваше мишљење о квалитету услуга и унапредимо комуникацију између грађана и јавног комуналног предузећа.

Позивамо вас да попуните упитник који можете преузети на наплатним местима Јавних комуналних предузећа и Услужном центру општине Кула. Упитник можете попунити и електронским путем на званичном веб сајту оптшине Кула и званичним интернет страницама Јавних комуналних предузећа или директно путем следећег линка https://forms.gle/Nt2B5xGGFWwmD1xs9  ( уколико не можете да приступите директно преко линка, копирајте га у Ваш претраживач).

Додатне информације у вези испитивања задовољства корисника комуналних услуга можете добити и путем телефона 064 80 27 387 или мејла jcepic@kula.rs.

Општина Кула,  „Комуналац“ Кула, ЈКП „Водовод“ Црвенка, „Радник“ Сивац и „Руском“ Руски Крстур се унапред захваљују свим грађанима и грађанкама на учешћу у овом испитивању.

Испитивање се спроводи у оквиру пројекта „Одрживе и инклузивне услуге на локалном нивоу“ који финансира Влада Шведске и реализује Стална конференција градова и општина – Савез градова и општина Србије (СКГО) уз стратешку подршку Шведске асоцијације локалних власти и региона (САЛАР).

Извор: Општина Кула

Претходни чланакДом здравља Кула узео учешће у кампањи „Еуромеланом 2023“
Следећаи чланакСаопштење општинског одбора Српске напредне странке Кула

ПОСТАВИТЕ КОМЕНТАР

Please enter your comment!
Please enter your name here